甜甜圈donut in taipei

Monday, March 24, 2008

我猜我猜我猜猜猜

今天终于如愿以偿去看了综艺节目的录影!这要多谢我们香港来得同学ChuQiao帮我们打电话巧好的。今天起身比别天来得容易。 哈哈!应该是太兴奋的关系吧。本以为到现场看录影是个很复杂的事,可是我们11位就大摇大摆地走进中视,都不用查什么证件之类。各位别羡慕我了,以后来到台北想看节目录影就到台视去排队。 看到吴宗宪和阿雅本人和电视上没差,还是一样搞笑。可惜我们没办法与他们合照。:(

Meow meow meow ... Ah Mao, Me & YuRu

我猜猜猜

I don't have a lot of good photos, the pro photos are with the person on my right 阿猫. The first two super clear photos are courtesy of her.

鸭子。阿雅


I guess the theme for the day was yellow.


Jackey Wu! He's really as funny in person.


Us! The curtain behind is where the contestants "magically" appear from amongst a puff of smoke!



Chu Qiao & Me. The pretty gal who made all this possible. Unfortunately my face is blurred!


The host & celebs

The celebrities for the day. Do you recognize them?

Reflection again!


0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home